5 tipů na podzimní DIY

19:02:00

Léto nám definitivně končí..
Přivítejte další roční období s otevřenou náručí, vždyť podzim je tak krásný a plný barev! 
Domov má být útulný a hlavně...

domov tvoříte vy!
Připravila jsem si pro vás pár tipů na podzimní a hřejivou dekoraci, kterou zvládnete levou..a ještě zadní.
Pokud rádi vyrábíte, potřebujete zabavit své ratolesti, tak DIY inspirace je přímo pro vás.

1. Barevné podzimní listí
Hraje všemi barvami, avšak dlouho nevydrží. Jak tedy zařídit, aby lístečky vydržely? Jednoduše..


2. Nápaditá miska
Potřebujete lepidlo a nejlépe balonek, který nafouknete..listí díky lepidlu vydrží déle


3. Výroba dýně, i když dýni nemáte
Nemusíte vlastnit zahrádku na které budete pěstovat dýně. Můžete si je vykouzlit, ale polévku z nic radši nedělejte..


4. Svícny, které rozzáří interiér
U nás měli úspěch až do Vánoc. Velmi lehké, ale působivé.



5. Zahřejte tělo i mysl
Znáte snad něco lepšího, než domácí pečený čaj? Pochoutka, která pohladí po duši a potěší i děti. Pokud si chcete smlsnout přidejte pár kapek griotky. Recepty najdete na internetu.




A jak prožíváte podzim vy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ty dýně jsou úžasné ! Moc pěkné tipy . :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si vždycky říkám, jak bude super, že bude podzim a já se budu moct procházet po parku a užívat si jak je všechno krásně barevné, nebo budu sedět doma zabalená v dece, číst si a a u toho mi bude hořet nějaká krásně voňavá svíčka. No a pak to přijde, mě jako zimomřivému člověku je neustále kosa a mám věčně mokro v botech a místo té pozitivní nálady je ze mě hrozný bručoun a chci zpátky léto!:D Ale teď po letech bydlíme konečně sami, mám v plánu zavézt výzdobu na každé roční období a užívat si to:) Jinak ty zavařovačky s listím vypadí krásně!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts