Jak si plním své sny

12:03:00




Ahojte moji čtenáři,

od února se vše dalo do pohybu a mám z toho velkou radost. Představte si strom, který neustále roste a jeho koruna míří až do nebe. Vyšplháte po kmenu a usadíte se na první větvičce, jak dlouho vydržíte sedět? Neláká vás, sednout si ještě výše a mít lepší rozhled? Ano, je zde riziko, že spadnete a něco se vám stane. Ale pokud překonáte svůj vnitřní strach a budete šplhat a nepochybovat o sobě, vylezete až na samotný vrchol s blaženým pocitem, že jste to dokázali.
Proto se dlouho nezdržujte na jedné větvi vaše stromu, rozvíjejte se, poznávejte nepoznané..porostete se svým stromem.

1.Zhubnout
Haha, začala jsem teprve před týdnem. Je to přísný, ale zvládla jsem už před rokem dát dolu 15 kg, tak proč by to nešlo zas? Nezlobím, dodržuji jídelníček a mám už i povolenou kostičku hořké čokolády. Užívám si to! Nakopu svému zdraví zadek! I když nejsem na 100% fit, tak to prostě půjde..nějak.

2.Koupit si zrcadlovku
Jooo, už je doma krasavice moje! Popravdě, celkem nezvyk držet něco tak velkého v ruce a ještě fotit. Pomalu se učím, ale měla bych rychle..v červenci fotím svatbu, tak ať nemám negativní recenzi.

3.Udělat řidičák
Musím se pochválit. Od 19.4. jsem držitelem řidičského průkazu skupiny B, jen je problém v tom, že nejsem velký kamarád s naším autem. Uvidíme komu klepne dřív.

4. Najít si lepší práci
Stále v jednání, práci teprve hledám. Ale už jako úspěšný krok beru to, že z práce odcházím, sice bez jistoty, že si najdu něco lepšího. Stačí věřit a hledat.

Myslím si, že je to super výkon a posun od února 2017 - května 2017 nikdy jsem nebyla tolik produktivní a užasná, to je jasný žejo. Úkoly ještě přibudou, mám jich málo.

A co mi zbývá?

-naučit se německy (Nejsem žádný unterwassermann)
-cestovat (Jo jedu v červnu na Votvírák)
-točit videa (Ale o čem? něco co vám chybí na youtube?)

A jak se daří vám plnit si své tajné plány?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Moc pěkný článek :) s prací a hubnutím to mám stejně ;) držím palce

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) moc ráda čtu o zdolávání cílů a překonávání sama sebe :) mně se letos podařilo zatím hodně cestovat a najít si novou práci, která jak to tak zatím vypadá mě bude konečně bavit :)
    Přeju ti hodně štěstí při plnění dalších snů :) Němčinu mám vystudovanou a je to parádní jazyk, tak snad tě to pořádně chytne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hello my dear,

    I really enjoyed reading your blog entry. What nice items, I like it a lot;)You are soooo pretty :-*
    I am following your blog ;-*

    Hugs from Germany
    Isa

    www.label-love.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že se ti takhle daří! A držím palce do budoucích projektů, tedy hlavně na tu němčinu, s tou taky už pár let bojuji. :D

    AESTHETICxKAT

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsem žádný unterwasserman :D :D to ma skutočne dostalo. Držím palce obzvlášť pri tej nemčine. To chce trpezlivosť. Gratulujem k vodičáku, ja sa chystám od septembra keď bude viac času, teraz zatiaľ len tak ticho obdivujem všetkých, čo ich už majú :D

    OdpovědětVymazat
  6. No s mojimi planmi to nie je velky pokrok, vacsina stroskotala, takze som si radsej uz vobec nejake prestala davat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky snažím cvičit a jíst zdravěji, ale trochu s tím bojuji, takže jsme se po x měsících dokopala k tomu abych si nechala sestavit měsíční plán, takže doufám, že to zvládnu a nebude mi hanba se obléct do plavek:)

    Jinak v některých oblastech jako je focení poněkud pokulhávám, co se týká toho, co bych chtěla dosáhnout. Tak se to snažím vynahradit cestováním a už se těším až konečně vyrazíme§.) Takže přeji ať je plnění dalších snů co neúspěšnější:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts