Cestujeme po Chorvatsku

17:04:00

Ahojte moji,
první prázdninový měsíc se chýlí ke konci a jako vždy to uteklo velmi rychle. Tak se tedy ptám, užíváte si léto? Kolik kouzelných míst jste navštívili?

My se vydali po stopách Chorvatska. Byla to dlouhá cesta, ale zážitek byl nezapomenutelný. Sečteno, podtrženo cesta autem nás vyšla na 10 hodin (plus čůrací přestávky). Ve Slovinsku mi došlo, že řidičák zde může mít snad úplně každý...ale obyvatelé Ruska asi jen tak nikdo nepřekoná.

Náš cíl byl městečko Karlobag, 450 obyvatel, krásné moře a zajímavý výhled na ostrov Pag. Ubytování v apartmanu pro dva na 10 dní nás vyšlo na krásných 7500 Kč přes airbnb.cz. Zbytek radši nepočítám, jelikož v jídle jsme si dost dopřávali a měli svou oblíbenou restauraci OK! Překvapil nás šéf svou skvělou, sice lámanou češtinou, českým menu a smyslem pro humor, což se stalo osudným hned první večer při placení.
Šéfík si k nám přisednul a ptá se: ,, Co bylo do piče?"
Přítel rozšklebenej jak jizva a můj zrak se upnul k noční obloze, abych neexplodovala smíchy. Nakonec vše dobře dopadlo..pan se jen ptal co jsme měli k pití....Má rád usměvavé lidi. Ráda vzpomínám na ajvar - směs pečených paprik s baklažánu se syrovou cibulí.
Celkově je Chorvatsko krásná země, která má co nabídnout a mohou být právem hrdí..a nejen díky Teslovi.

Podle mě, tak cílem dovolené je si odpočinout, nabrat síly - v mém podání i tuk asi..srovnat si myšlenky v hlavě a relaxovat. Sice jsem teď mám o 5kg navíc, ale jsem šťastná a stejně se těším, až si dám zas do těla a zapnu džíny. Ale teď už k fotkám aneb naše putování po Zadaru, Plitvických jezerech a Karlobagu.









You Might Also Like

7 komentářů

  1. To je krása! :) Kila navíc neřeš, hlavně že jsi si dovolenou užila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. ja viem, že mi to možno nik neuverí, ale ja som v Chorvátsku ešte nebola!
    však tvoje fotky ukazujú, že je nádherné, a že sa tam raz musím určite pozrieť! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. jžš já chci taky do Chorvatskaaaa

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky, chorvátsko milujem! rada by som ho raz precestovala celé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chorvátsko je krásna krajina, tiež som navštívila Plitvické jazerá a bol to nezabudnuteľný zážitok. Nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chorvatsko je krásné. Jako malá jsem vždycky mektala, že jedeme zase jenom do Chorvatska, ale jednou bychom si s přítelem chtěli udělat nějaký roadtrip a procestovat celé Chorvatsko. Vlastně celou Evropu:)) Ten západ slunce je nádherný a ty vodopády ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! V Chorvatsku jsem ještě nebyla...pořád to nějak odkládám :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts