10 tipů na dárky ve sklenici

14:15:00

Možná si říkáte, že do Vánoc je času dost. Znám spoustu lidí, kteří nakupují dárky už nyní. Jak se říká, čím dřív, tím líp, vaše peněženka nebude tolik trpět.
Ale kde vzít inspiraci a neutratit moc peněz? Usaďte se, otevřete si domácí kompot nebo jinou zavařeninu a jezte, každá sklenice se vám bude hodit. :)

1. Pro milovníky dobrého pití
Kdo nemá rád dobrý alkohol? A co teprve mít svůj vlastní minibar? Dárek zajisté potěší dědu, tatínka či přítele.





2. Domácí jablečná vodka
Domácí výrobky jsou nejlepší, jsou vyráběny s láskou a chutnají božsky! Tak proč neudělat radost tekutým štrúdlem?


3. Slaná karamelová omáčka
Máte v rodině výborného kuchaře/ku? Úspěch sklidíte karamelovou omáčkou, která je tak skvělá, že jí sníte i na posezení!



4. Pro hříšníky
Chladný zimní večer a tradiční pohádky. Ale stále něco chybí. Horká čokoláda s velkou porcí marshmallow. (Tip: občas prodávají v Lidlu, u Vietnamců nebo Candystore) Maminky, babičky nebo kamarádky takový dárek ocení a když ne, zkuste pečený čaj!



5. Pokladnička pro hrdiny
Pozor, toto je skutečná pokladnička pro hrdiny! Až se naplní stane se váš přítel hrdinou a třeba vás vezme i na dovolenou..



6. Svíčka
Svíček a svícnů není nikdy dost, zvlášť pokud je to vaše vášeň. Domov vypadá útulněji, tím pádem jste spokojení i vy a rodina kolem.



7. Lázně ve sklenici
Teplá koupel a následná péče je lék na duši. Dopřejte někomu blízkému tento luxusní zážitek. (Tip: Zkuste např. i sadu na manikuru, pedikuru)



8. Vzpomínky na jednom místě
Společné fotografie, zážitky dokážou mnoho, mají své kouzlo. Překvapte svou originalitou a předejte vzpomínky dál.



9. Domácí sněžítko
Jako malá jsem je milovala a miluji stále. Jednoduché a krásné! Malé děti zbožňují maličkosti a ještě když se hezky třpytí.


10. Domácí mimoň
Už nemusíte být jediný mimoň v domácnosti, vytvořte si vlastního! Můžete naplnit dle fantazie cukrovinkami, pastelkami, fixy..prostě vším co má vaše ratolest, mladší sestra, brácha nejradši.


A kde čerpáte inspiraci na originální dárky vy? 
Návody naleznete při kliknutí na fotografie.









You Might Also Like

13 komentářů

  1. Myslím, že takéto darčeky sú najlepšie, pretože sú vyrobené z lásky, od srdca a ten človek si musel dať nejaký ten čas, aby to urobil a prichystal. Predsa len, kúpený darček je rýchlejšie "prichystaný" ako takýto :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy! Tú sviečku možno skúsim vytvoriť. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy! Tú sviečku možno skúsim vytvoriť. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, to jsou úžasný tipy! :) Já jednou dala kamarádce něco podobného - do sklenice jsem dala lentilky a nalepila tam popisek něco jako: Pilulky proti stresu + jsem tam dopsala dávkování :) Jako nápad se mi to moc líbilo, ale příště bych si s tím asi ještě o trošku víc vyhrála :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju sněžítka! Jinak mza mě vede ta sklenice alá lázně. Tu bych brala hned:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle nálady jsou super, mám jich hromadu uloženo na pinterestu :) Několikrát už jsem svým blízkým dala dárky podle toho :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé nápady :) já někdy nakupuji dárky už v srpnu :D podle toho co se mi líbí a když jsou někde slevy, proč to nevzít půl roku před vánocemi :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná inspirace! :) Já už jsem tyhle návody viděla minulý rok, nakoupila jsem sklenky v Ikei, ale nakonec jsem nikomu nic nedala.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  9. Super tipy na darčeky:) Mne to príde skvelý darček napr. pre kamarátku:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé tipy! :) já jsem kamarádce dala ve sklenici papírky na kterých byly napsané naše společné zážitky :)

    OdpovědětVymazat
  11. No niektoré sú naozaj skvelé, napríklad ja taký sviečkofil by som takú sviečočku veľmi ocenila, alebo a tie Spa veci... no ani by ma nenapadlo koľko sa toho dá povymýšľať s fľašami :) Nad tou spa fľaškou budem normálne uvažovať...

    OdpovědětVymazat
  12. Super typy. Musím si je někam uložit. Za chvíli bude mít mamka svátek, budou Vánoce a tak pořád dokola. Kdo má pořád vymýšlet dárky :-D . K narozeninám jsem jí objednala parfém a sobě rovnou taky :-D . A ani bych to nečekala, že se jí trefím do vkusu. Parfém na ní cítím pokaždé, když se vidíme :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts