365 nových dní, 365 nových šancí

20:47:00




Den za dnem utíká a vy stále odkládáte své tajné plány, sny? Nemusí být začátek měsíce, pondělí, Nový rok, pokud něco chcete začněte hned! Jednou přijde den, kdy už bude pozdě. A co si budeme povídat, už včera bylo pozdě.

Z deníku plnotlusté obludky

Je po Vánocích, pneu nebezpečně povyrostla, nosím kalhoty na gumu a nejsou snad ani moje. Ale mají velké kapsy na hromadu cukroví, který už stejně nemůžu jíst.
Takže můžu být naprosto v klidu.
Chodí se mi špatně do schodů, špatně se mi dýchá..asi si zavolám sanitku, vážím snad tunu. Radši zavolám hasiče. Otřu pot z čela, sáhnu do kapsy a hle! V ruce držím snad kilo vanilkových rohlíčků.
To mi hlava nebere asi mi tlačí cukroví na mozek.

Je čas jít...do fitka!
Samozřejmě si už nezvládám ani zavázat boty, já vlastně ani nevím jestli mám boty! Zatracenej špek, takhle mi komplikuje život.
Makala jsem, potila se jak prase na festivalu, funěla jako bejk v sauně.
To přece dám! Budu dodržovat jídelníček, jíst zdravě a hromadu zeleninky a cvičit 25x denně.
Hlavně na sebe neklást moc velké nároky.
Dnes je druhý den mého zdravého režimu a mučení se ve fitku. Ale já to asi nestíhám. Teda asi určitě.
Kašlu na to je úterý, začnu od pondělí.
Nandám si talíř zeleniny a budu se koukat na Ulici. Dnes mám naordinovaný relax přeci.
Sakra, kdo mi do toho talíře dal místo zeleniny cukroví? Si mě nepřejte vole. Jsem vážně hodně nasraná. Se celý dva dny snažím jak idiot jíst vyváženě a já si dám místo zeleniny cukroví a ještě to sežeru? Mám pocit, ze dnes někdo dostane solidně přes hubu, tohle se nedělá!
Ale dobře, sním vosí hnízdo a vše bude zase dobré, modré nebe, zpěv ptáčků, východ slunce. Vždyť hubnu až od pondělí, tak co řeším.
Panáka kofoly na to!
No nic..do práce musím v teplákách, do ničeho se nevejdu.
Lidé mi říkají, že jsem přibrala, kdyby nekecali, mám jen tlustej svetr.
Však oni budou čučet jednou! Bude ze mě kočka jak pes.

Nemám to lehké, hlava si dělá co chce a o břichu ani nemluvím. Samozřejmě se nevzdávám, cukroví je už plesnivý a mě opravdu nezbývá nic jiného, než si připravit zeleninový salát.
A jak se daří vám v hubnuti? Pochlubte se mi, motivujete mě :)
ípadně, znamená pro vás něco předsevzetí? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Skvelý článok, aj som sa pobavila :D. Ja som pribrala tak okolo kila až dvoch a pridala som si iba pohyb, neubrala som na strave. Môžem jesť koľko chcem a furt som rovnaká pokiaľ sa hýbem (t.j. 2km do školy 2 km domov 1,5 km aby som dve a pol hodiny tancovala a potom zas domov a pekne pešo. Môj režim pri ktorom sa s jedlom nemusím obmedzovať. ) Skvele spracovany článok, veľmi som sa tešila kedy vydas nový :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavilo!:D Pokiaľ hľadáš nejakú motiváciu, na blogu som ešte dávnejšie vydala článok ako sa motivovať do cvičenie.:) Držím ti palce!!

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle mě hodně pobavilo! :D Já jsem teda cvičila i přes svátky, takže jsem nenabrala skoro nic :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts