Střípky z dětství

13:25:00


Na dětství vzpomínám ráda, bylo to nejhezčí období. Mamka mi každý den česala vlasy, dělala svačiny, utěšovala a hlavně naučila slušnému chování. A vydrželo mi to, aspoň trošku. Mým posláním bylo hrát si a nezlobit, což bylo kolikrát obtížné.
A víte co mi chybí nejvíc? Spaní po o.

Co si pamatuji od maminky

1. Když nepůjdu brzo spinkat, přijdou si pro mě Klekanice, které bydlely v chatičce na poli. Takový strach jsem snad v životě neměla. Můj tajný název pro zlé paní z chatičky byl Kakanice. Není se čemu divit, byla jsem z nich vážně posraná.

2. Chovej se k hračkám hezky, vše si pamatují. No jasný, pokaždé když odejdu z pokoje, tak rozjedou totální swingers party. Hlavně, aby mi panenka v noci nevypadla z postele, jinak se mi pomstí a obarví mi vlasy liháčem.

3. A jak se vůbec dělají děti? No jednoduše. Paní si hačne na pána a skáče na něm, ale musí se mít rádi, jinak je to průůůser.

4. A co teprve takoví škvoři? To jsou pěkně hloupí broučci, když nám propíchávají ušní bubínky.

5 .Největší zlo byly třísky. ,,Holčičko, když to nevyndáme, upadne ti prstík.“ pravila maminka. Vždycky jsem přežila, ale v životě jsem nebyla tak blízko smrti.

6. Když jsem byla dlouho ve vaně tak mě mamka strašila, že se rozpustím, protože se mi dělají na prstech „varhánky.“

7. Zjištění, že máma a táta nejsou jména. Podezírala jsem své rodiče, že jsou tajní agenti.

8. Rybí prsty? Ty rybičce useknou a jíme je na Vánoce. Bylo mi na nic, když jsem zjistila, že ryby nemají prsty.

9. Spongebob je prostě ementál v kraťasech a nikdo mi to nevymluví!

10. Když mi děda řekl, že mě přerazí jako dešťovku, myslela jsem si, že je to deštník s hadicí.  

A jaké máte vzpomínky na dětství vy? Pobavte mě v komentářích :)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. krásny článok, tiež veľmi rada spomínam na detstvo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano to jsem já, jsem byla velmi fotogenická :D Děkuji ti :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts