Malovaný týden

15:31:00


A máme tu opět pondělí.
Užívám si svůj poslední den dovolené a docela mě štve, že jsem minulý týden nestihla vše dle svých představ.
Ale co, začíná nám nový měsíc a jsme zase o kousek blíž jaru. Mám období, kdy jsem radši zalezlá v peřinách a sním o tom co kdyby....
Věřte, psát si každou myšlenku tak je to na knihu. 


Co se mi za týden povedlo?
✿ Vyžehlit košili žehličkou na vlasy
Šlo to pěkně na pytel, pane stavitel. Určitě nezkoušejte!

✿ Povléct postel a následně jí povléct znovu
Když máte potřebu si do čisté postele vylít kafe.

✿ Podat přihlášku do autoškoly
Stálo mě to dost volného času jen aby bylo jasno. A ještě bude. Nakonec budu jezdit až za x měsíců, protože nemám auto, že jo.

✿ Cvičit doma
Paráda! Občas to chce změnu, jak říkám. Místo fitka jsem si zařádila doma a cítila se dobře.

✿ Votvírák 2017
Jupíí, už se nemůžu dočkat! Skvělá atmosféra i hudba. Jen je lepší jet v partě :) Klidně dejte vědět!

✿ Fotit
Nepopsatelný pocit. Koníček na který poslední dobou pěkně dlabu! Vím, že selfíčkama z práce to nezachráním. Ale o víkendu jsem nafotila dost dobrý fotky např. 50 snímků mojí nohy ze všech úhlů. Bohužel nemohu zveřejnit, má dolní končetina si myslí, že je tlustá.

Náš kříženec labradora s jezevčíkem. Je to milouš a jmenuje se Sam. 

Co se mi za týden nepovedlo?
✿ Nevyžehlená košile
Strašák. Lezla mi do snů a prosila, ať ji nežehlím. Znáte svědomí? Sviňátko. Nedalo mi to a vzala jsem košili jen žehličkou na vlasy. 

✿ Vylít kafe 
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě? Výborná práce, stejně se mi nelíbila barva povlečení. 

✿ Nejíst
Se stravováním mám problém pouze tehdy, když jsem doma. V práci mám svůj režim a jím opravdu tak, jak mám. 

Už stačí..

Vezmu to kolem a kolem...
Dařilo se mi a byla jsem produktivní, kreativní, inteligentní, krutopřisná, akční a pak i líná. 

Nová výzva na tento týden? Ano. Jdu do práce.


A jak začíná váš týden? :)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Super článek :D s tím kafem (a jinými) to znám ráda něco rozlévám :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Podareny clanok, ja pre istotu radsej nic nezehlim😬 Lenivost je stale silnejsia😀

    OdpovědětVymazat
  3. Podarený článok, to s tou žehličkou ma pobavilo. Mne sa zase minule stalo že sa mi pokazil mixér tak som nastrčila nástavec mixéra na vŕtačku a koláč bol hotový :D My dievčatá sa hold vieme vynájsť :D
    Aj ja sa chystám prihlásiť do autoškoly ale v škole je toho hrozne, takže to nechám na leto.

    OdpovědětVymazat
  4. Ale tak "vyžehlit" košili žehličkou na vlasy to chce um!:D mě se při klasickým žehlení podařilo připálit koberec. Doteď nemám tušení jak se mi to zadařilo:D

    OdpovědětVymazat
  5. pelný článok :) s tým kafé sa mi stalo to isté :D Sam je krásny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts