Plány na rok 2017

16:44:00


Předpokládám, že každý vlastní svůj tajný seznam snů, které by si chtěl splnit. Nemáte se zač stydět, já ho mám taky a ještě se s ním pochlubím. Je zapotřebí ho zvěčnit, jsem totiž pěkně sklerotická a případně si na konci roku můžu nadávat do blbečků, protože jsem na vše hodila bobek. Líné tělo, holé neštěstí..

1. Zhubnout
Jistě, v dubnu zhubnu nebo zhebnu. Obojí je cesta, jen po smrti vás nikdo nevyfotí na Instagram a už vůbec vás nebude nikdo obdivovat.
Pro větší efekt jsem si dala jako mocná jeptiška čtvrteční půsty. Nedá se mnou vydržet, okusuji omítku ze zdi a jsem vzteklá jako polární liška. To chceš!


2. Naučit se německy
Co se na střední naučíš jako by si rázem zapomněl. Už jsem dávno mohla vydělávat těžký prachy jako Rytmus. Jo, za tohle by mě němečtí sousedi hnali Bratwurstem. Slibuji, že budu pilná jako včelička a na konci roku Vám popřeji v němčině.  


3. Cestovat
Bali, Španělsko, Nový Zéland, Chorvatsko..a mohla bych pokračovat. Táhne mě to dál a dál a to jsem byla nejdál na Slovensku a v Německu. Láká mě představa jak balím kufr a razím do neznáma, bez cestovní kanceláře za dobrodružstvím. Jo a ještě chci vidět Šumavu, takže začnu Šumavou.  



4. Koupit si zrcadlovku a udělat řidičák
Dlouho jsem si o sobě myslela, že jsem skromné děvče, které vyrůstalo na vesnici. Jak jsem mohla být tak naivní? Řidičák dělám v únoru a za odměnu si koupím zrcadlovku. Jen nevím kde na to vezmu. Ale na to kaká pejsek, mám přece bohatého přítele jak všichni říkají.


5. Najít si lepší práci
Všichni pochopíte, když vám řeknu, že dělám na poště. Stále se hledám a nemám vůbec představu co bych chtěla dělat.
A hlavně, umím vůbec něco? Mám co nabídnout? Ano, umím tak leda hovno, z toho by se dalo vymyslet umění. Když lidé dokáží věštit z hovna, proč bych nemohla malovat?
Zvu vás na svou vernisáž, která bude určitě stát za hovno.

6. Zpívat nebo točit videa
Pozor, čeká mě hodně velká výzva! Chci se vrátit zpět k natáčení a souvisí to hlavně s bodem 4. Takže jste určitě pochopili, že mé plány jsou velmi propracované a inteligentní.

Jestli se do konce roku už neozvu, tak jsem se na to vyprdla a válím se někde na pláži u moře s kokosem.
Já se stejně prásknu na instantním gramu. :)

A co vy? Plníte si své sny? A jak se vám to daří?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. To je úžasný článek, taky bych letos chtěla více cestovat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zhubnout, naučit se jazyk a cestovat mám v plánu taky. Zatím o vypadá tak, že u cvičení žeru čokoládu a čekám až mě z toho klepne pepka.D

    Takže se sejdeme s těma kokosama na pláži, i když bych to spíš viděla na vyvalení na Macháči a můžeme na sebe vrhat stín, protože jsme při tom cvičení byly tak úspěšný!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek! Na Bali jsem byla vloni a možná bych raději jela do Itálie. Bali je dost komerční. Spoustu turistů a Čechů. Nový Zéland to je jiná ♥ Kdybych neměla jen 25 dní dovolený :D Já si sny snažím plnit, jak jen to jde :) Můj sen byl vždycky New York a ten jsem si splnila 2015 ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. :D :D Dlouho jsem se takhle nepobavila!! Měla by ses dát na psaní a to myslím vážně! :-)
    Každopádně ti moc přeji, at ti vyjde, co sis předsevzala - elánu do toho máš určitě dosta to je nejdůležitější! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts