Moje království

21:00:00


Ahoj lišáci,

doufám, že si jste si pořádně užili krásného počasí a načerpali spoustu nové energie. Mě o ni někdo okradl, jinak si nedokáži vysvětlit kam zmizela. Mám totiž podezření, že mi pod postelí žije upír a v pravidelných dávkách mi užírá energii. Hajzl..čů..jak by řekl Karel.



A mimochodem, nejím salámy, klobásy apod. uzeniny. Huba říká ne, hlava možná..
Tak poklidně jsem spala a snila. Zdál se mi sen o obludách, které jsem musela krmit salámkama, abych měla pokoj. No jo, jenže v tu chvíli jsem dostala takovou kopačku do držky (ta byla snad z otočky nebo co), že jsem vylítla, probrala se a absolutně nevěděla co se děje.
Nebudu vás napínat..byl to můj pes, který měl nataženou nožku a myslel si, že běží..asi lovil salámy..
Bála jsem se tekuté stravy, ale zoubešky mám fšechny..

Pojala jsem to jako impuls, že potřebuji relax a nic nehrotit. Mám své tajné místečko, kde to miluju. Příroda, potůček, chatičky, hrad..naprostá blaženost.

A mám pro vás samozřejmě překvapení..
Nyní můžete sledovat Liščí pohodlí na Facebooku TADY
Budu přidávat své zážitky ze života, fotky zkrátka to, co zde nebude k vidění.





You Might Also Like

9 komentářů

  1. Vyzerá to tam krásne! :) Nádherné fotky :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to úžasně, je příjemné mít kam jít, když so člověk potřebuje odpočinout

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to tam viac než dobre, okamžite by som sa tam vybrala a nabrala novú energiu (nie že by o to bola núdza, ale len tak.. pre istotu :D ). Veľmi ti to pristane, a ešte som chcela dodať - ten facebook skrátka musím sledovať!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se v poslední době taky zdá hrozně často o obludách a sny jsou čím dál absurdnější:D

    Místo vypadá kouzelně a trochu závidím, protože žádné takové nemám. Těším se až na stálo někde zakotvíme a já si nějaké najdu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts