Inspirace: Vytvoř si své útulno!

11:52:00

Chladný den, tělo promrzlé až na kost a my toužíme po jediném. Dát si teplou koupel a někam se schovat se šálkem něčeho dobrého.
Už jako mrňata jsme stavěli bunkry a pevnosti pro pocit bezpečí - bylo to naše tajemné místo, kde jsme se cítili dobře.
I já měla svou schovku pod postelí. Ha, takže bubáci neměli šanci, bylo to mé území, kde jsem spřádala své tajné plány a sny. Bohužel maminka nebyla moc nadšená, když jsem jí oznámila, že  chci slavit Vánoce pod postelí - ach bože, to byl sen ládovat se pod postelí řízkem s bramborovým salátem. Co vám budu povídat, nevyšlo to.
Ale maminka se stále zlobila. Může za to cukroví, které z tácku mizelo pod postelí a mamka po půl roce našla v mé skrýši vanilkový rohlíček. Sice už moc dobře nechutnal, ale udělalo mi to radost.
Proto si myslím, že každá z nás by měla mít své útulné místo.
Je důležité odpočívat, čerpat inspiraci a vymýšlet spooustu blbostí a nápadů.

Máte své kouzelné místečko? Inspirujte se, stěhujte nábytek, protože každá změna stojí za to!









You Might Also Like

5 komentářů

  1. Také inšpirácie milujem! :) Krásne interiéry :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé obrázky, vždy mě potěší články o interiérech. ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je naozaj krása! Takú kútik som si vytvorila posteľ-okno-radiátor-stena, ale na tých fotkách to vyzerá omnoho zaujímavejšie. Rada by som si raz vo vlastnom byte vytvoriť čosi podobné, najmú tie biele varianty. ♥ ach

    OdpovědětVymazat
  4. tak perníčkovej difusér mám s tesca, ale už ho vyměnily za skořicový lattéé myslim haha. Teda ten poslední se mi líbí úplně nejvíc - ta zima za oknem, to na mě působí, že jsem někde na chatě, zapadená sněhem a ukrytá před celým světem a nemusim vůbec nic, pohodička! Jinam bych řekla, že celej můj byt je takový moje útulný místečko, on je to totiž jen jeden pokoj, všechno ve všem, takovej můj osobní bordel ve kterým jsem šťastná :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Mám jedno takové :3. Je zatím jen v mé mysli, ale vím stoprocentně, že se jednou zhmotní ♥.
    Miluju tě sychravá Anglie a můj imaginární, leč velice reálný domečku ♥.
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts