Černobílý svět

18:18:00

Když jsem zakládala blog, řekla jsem si, že zde nebudu vystavovat svou veličkost. Ale znáte to, vše jednou vyjde na povrch a to samé s mým ksichtem. Vlastně má maska je snad to jediné, na co se dá zatím koukat..

Líbí se mi černobílé fotky, mají své kouzlo. Samozřejmě největší výzvou bylo tropické počasí. Potí se vám snad všechno, máte mžitky před očima a snažíte se tvářit inteligentně. Ne vždy se daří. Jsem amatér, ale foťák je můj mazlíček a už se těším na pořádnou zrcadlovku. Přiznávám, že jsem trochu ouchyl, fotím vše a všude. No a teď je řada na mě.
Zatím jsem si netroufla takto fotit jiné lidi, pár fotek mám...ale znáte to, autorská práva jsou svině..





Jinak mě můžete sledovat i na insta :) sledování opětuji, miluji kreativní lidi, kteří fotí, píší, malujou...no zkrátka pořád něco dělají oproti mě :)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Čiernobiele fotky mám rada aj ja, či už prírody alebo seba samej. Tiež som úchyl na fotenie, fotím všetko a každého (a okolie to samozrejme nedocení :D ). Ta fotkách si veľmi pekná, obzvlášť sa mi páči tá fotka s cigaretou, už ti chýba len rukavička a špička na cigaretu, a dokonalá Gatsbyovská dáma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, jsou super! Já černobílé úplně zbožňuju ♥ A ta s cigaretou je fakt nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou podle mě nádherné, a ty jsi opravdu krásná. To myslím vážně. Přijde mi jako škoda, že o svém obličeji mluvíš jako o masce. :D ❤️ A na Instagramu tě určitě sledovat budu, můj je @katslaj. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro černobíle fotky mám slabost. Ono to vypadá snadně, ale až tak snadné to uplně není, když člověk chce aby vynikly všechny detily. Tobě se to moc povedlo. Tu pořádnou zrcadlovku ti přeju, ale hlavně také objektiv, bez kterého by byla zrcadlovka dost ochuzená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts