Jsem na sebe hrdá, protože...

20:49:00


Život je příliš krátký na to, abychom seděli na zadku a přemýšleli..a topili se ve vlastních myšlenkách. Jednou za čas potřebujeme změnu. Ať už jde o novou barvu vlasů, přestavbu bytu..nebo jen uděláme změnu v postupu. Většina z nás nemá ráda rutinu a kdo ano, stačí mu vážně málo. 

Máte pocit, že vás to posune dopředu? Existuje něco, na co jste hrdí? Já ano a to je co říct. Tak třeba..odmaturovala jsem, našla si fajn práci, obarvila se z blond na zrz, začala chodit do fitka...jo, smrdí to.
Až se budete litovat a depkařit, vzpomeňte si na to, co jste v životě dokázali. A pokud vás nic nenapadá, tak ještě není správný čas nad tím přemýšlet. Vybrečte se, dejte si hromadu zmrzliny a pusťte si Zoufalé manželky.

Můžete se setkat i s tím, že vám lidé budou říkat, jak se máte radovat z maličkostí a být věčný optimista. Chvíli to jde, asi. Pamatuji si, jak jsem se radovala, že můj pes vykonal potřebu. Konečně venku. Byla jsem štěstím bez sebe tak moc, že jsem psí poklad vyšlápla. Culila jsem se jako měsíček na hnoji, vždyť se tolik nestalo ne? Nějaký hovno. Nedalo mi to a s posranou botou jsem si šla koupit los. Já vím, nebylo to od mé osoby hezké, když si vzpomenu kolik lidí v trafice trpělo. Ale já sobecky myslela na své štěstí. A proto buďte jednou za čas sobečtí, můžete vyhrát na los pětikilčo, ale také můžete od někoho dostat do huby...no co, jak se říká..radujte se z maličkostí..

Samozřejmě to neberte tak, že půjdete ven lovit hovínka - co by si o vás lovci pokemonů mysleli?
Víte, člověk by neměl ztrácet hlavu. Staňte se pánem situace. Když se něco nepovede, dá se to napravit - pak přichází ona hrdost a myslíme si, jak jsme z toho skvěle vybruslili.

Znám jednoho experta - prdí na veřejnosti (není to úchylka, aspoň myslím) a dokážete si představit ty pohledy ostatních? Urážky typu prase, nezdvořák, prdoplech...jsou na denním pořádku. Vždy to zachrání smutným pohledem s tím, že ho bolel pupíček. A nedej bože, když ho někdo nazve prasetem. Po té nastane minuta ticha za prd, který odešel a hodinová přednáška o tom, že vypouští zlé duchy, kteří mu "huntují" tělo. 

Konec srandy, mám toho spoustu a spoustu, ale zase někdy příště.
Otázka na vás - je něco na co jste hrdé? případně mě moooc potěší i veselá historka.
Je úterý a to znamená, že čas na humor je vždy :)

A zde je má proměna..z blond na zrz, co je podle vás lepší? Jsem žena a mám dilema..





You Might Also Like

4 komentářů

  1. Absolútne súhlasím s tým, že človek by mal byť na seba hrdý. Poznám prípady keď je to prehnané ale zdravé sebavedomie a hrdosť na samého seba je dôležitá.
    Tem prdiaci chlápek ma dostal :D myslím, že každý pozná niekoho podobného.
    Čo sa vlasov týka, pristala ti aj blond, ale v ryšavej si výraznejšia. :) pristane

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasy sú super zmena, pristane ti to! A musím povedať, že takýto článok som teraz potrebovala a je krásny ♥ Radovať sa z maličkostí je dôležité a v ťažkých situáciách si aj ja snažím vybaviť všetko, čo sa mi podarilo urobiť :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek, zrz se mi si líbí více, ale oboje ti sluší :D já strašně ráda experimentuji s vlasy, momentálně jsem na své přírodní blond, ale brzy bude zase něco jiné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Za zrzavou palec nahoru! hrozně ti to sluší:)

    Jinak mě vážně pobavil týpek, co vypouští zlé duchy:)
    Přiznám se, že mám hodně často sklony k litování se, protože jsme prostě fňukna. Ale pak zase přijdou kdy, kdy si říkám, že zas tak hrozný to není a že se mám vlastně super:) Mohla bych mít tenhle přístup neustále. I když takový ty moc sluníčkáře nemá nikdo rád:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts