Inspirace: Pracovní koutky a chuť do práce

2:36:00

Mám takový sen. Opět. Pracovat z domova, mít útulný kanclík a po ruce vždy nějakou dobrotu (zdravou).

Otázkou je jak začít pracovat z domova? Jak si zorganizovat čas? Pak přichází ta příjemnější část aneb jak vykouzlit pěknou kancelář.
Pojďme čerpat inspiraci..

           Nezapomínejte na barvy a dřevo. Tím dřevem nemyslím teď vás, ale pěkný stůl či židli.
           Uměla květina v pěkné barvě dodá šmrnc.

Černobílá klasika. Opět květiny - pokud je nemáte dejte tam cokoliv. Jak říká Babica.

Velká okna také udělají své, pokud rádi šmírujete lidi a čerpáte inspiraci je to ideální.

A co teprve nástěnka! Vyplatí se občas zvednout hlavu a připomenout si, že jste jen člověk.
A máte rodinu, povinnosti a účty. Takovou nástěnku budete milovat.

Modrá je dobrá a mint ještě lepší!

Pracujete ve dvou? Super, teď můžete být spolu celý den a nemluvit. Nehrábne vám, vážně.


Pracujete z domova a máte svou skvělou kancelář? Jaký je váš vysněný koutek? 

Zas a znova se můžete chlubit a já tiše závidět.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. ooooo, to je krása!!!!! já bych hned dokázala pracovat ve všech :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jsou tak krásná a inspirativní místa! Já si sice nedovedu představit pracovat jen z domova, ale mít takhle zařízený pracovní prostor by se mi moc líbilo :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi inspirativní a krásná místa! Tady by se pracovalo samo!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts