Sny a motivace...TO ZVLÁDNEŠ!

20:17:00

Každý máme své sny, ale ne každý si a nimi dokáže jít. A proč? Není to lehké, ale když dosáhnete svého cíle vše se zdá být tak snadné. Musíme na sobě stále pracovat, vzdělávat se...

Důležité je nepolevit a jít dál. A opět, víte proč? Protože nic není zadarmo a kdyby to bylo tak jednoduché, tak jsme všichni spokojení a neděláme už vůbec nic. Což občas děláme.
Je to o pevné vůli a o vlastním přesvědčení. Jakmile si nevěříte a nemáte dostatek motivace, může se stát a nejspíš se i stane, že své sny prostě a sprostě zahodíte. Vždyť to nemá smysl, cesta je dlouhá a sil málo a já jsem táák k ničemu a neschopná. A není to škoda? Zbavte se takových myšlenek! Nekritizujte se, neshazujte se...tohle zmuchlejte a vyhoďte ze své mozkovny, akorát vás to brzdí.
Jste na začátku cesty a jak je známo – začátek je vždy nejhorší. Pokud vám cesta po které kráčíte nevyhovuje zvolte jinou, možností a směrů je spousta, jen vám nikdo neřekne jaký směr je správný, tudíž je to na vás! Já vím, je to celkem na pytlíka, ale kdo hledá ten najde.

Když se podívá na sebe – poslední dobou na sebe čučím dost. Ano, přiznávám se k tomuto činu. Už snad od peřinky vypadám jak buchťák kynutý a teprve až před pár měsíci jsem sebrala odvahu a koule a začala chodit do fitka. Změnila jsem s pomocí své milé trenérky jídelníček, makám na sobě a potím se jak vrata od chlíva plus jako prase, které je v tom chlívě. Mám dole 12 kg a stále pokračuji. Váha si ale dělá co chce, jednou 2 kg přiberu, jindy se ručička na váze zastaví a ani se nehne potvora. Ale já to nevzdám, ani mě to nenapadlo, protože mé odhodlání je velké a vidím výsledky.
A takhle je to přesně se vším. Jakmile uvidíte první výsledky nesmíte to vzdát! To je ta správná cesta a s další dávkou drog, podpory a motivace to zvládnete, jen nepolevujte! Nebuďte bábovky.

Chceš zpívat? Zpívej a nahrávej videa!
Chceš psát? Piš a zapoj se do nějakého projektu – nebo vydej knihu!
Chceš pomáhat druhým? Můžeš a klidně hned! Buď dobrým andělem, pomáhej pejskům, spoj se s umělci a uspořádej sbírku, akci a dej o tom vědět světu!
Nemáš ráda svou práci? Změň ji. Přestěhuj se, začni dělat to co tě baví. Pokud to nejde hned, zatni zuby a vydrž. Chce to čas.

Stačí i maličkosti, které nás mohou posunout dál. Netvrdím, že to co chcete přijde samo, nemusí to tak být. Musíte si uvědomit co v životě chcete a jaké máte priority, udělejte si ve všem pořádek a vše půjde lépe.

Chcete motivaci? Nabídněte si..:)

Smekám před slečnou! Byla to dřina, ale stála za to..
Na tomhle mě vážně baví, jak se během hubnutí lidem mění obličej :)

Možná zestárla, ale je to kočka jak pes!

Říkaji si ALL4KIDS a chtěli vlastní školku a ten sen se jim splnil! 
Kliknutím na obrázek zjistíte více.

A proč neuspořádat koncert nebo menší fesťák? Tahle parta se toho nebála.
Koncert Šumava na nohou má velké plus, peníze za vstupné poputují dětem s postižením.

Máte chuť na film? Na vlastní film! A proč ne? Podpoříte českou kinematografii! 
Pár studentů se rozhodlo natočit film Herec a zadařilo se, už si plní svůj sen.

Co je vaše motivace? Co největšího jste si kdy splnili? Chlubte se do komentářů :)


You Might Also Like

3 komentářů

  1. To je hezké. Jenže co když člověk neví, co v životě chce? Anebo třeba chce zpívat, ale neumí to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někteří z nás se hledají celý život :) Dokonce i já. Nevím co by mě v životě bavilo, tak hledám :) A může se klidně stát, že to nikdy nenajdu. Ale co, lepší se hledat, než sedět a jen přemýšlet...co by kdyby :D
      A zpěv? Je o tréninku - zpívat a zpívat jako ptáci :D naučíš se pracovat se svým hlasem :)
      Každý máme talent na něco jiného, třeba kdo nemá hudební sluch, tak vyniká v něčem jiném :)

      Vymazat
  2. Snů mám spoustu - spíš chybí odhodlání - a jak jinak - peníze :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts