3 pozitivní věci

21:24:00


Ahojte,

tak jsem dospěla k tomu, že si budu každý den psát 3 pozitivní věci, abych se trošku motivovala. Je to sakra těžký, když celý den stojí za starou bačkoru. Nedej bože týden..

Po týdnu poctivého zapisování, jsem došla k závěru, že si píši spíše vtipné momenty, jelikož pozitivní nálada u mě moc nevládne a jedu si na své vlně sarkasmu. Nestěžuji si..dokáži nasrat tolik lidí, že mě vlastně mají rádi..jen o tom ještě neví.




Víte můj špek si neustále žádá sladkosti a tak jsem si řekla, že je na čase to utnout! Ovšem můj zadek nebyl rád. Koupila jsem si sirup bez cukru. Můžete si ho dát do kafíčka, ovesné kaše, na nohy...Inu, kafe byla jasná volba. Při prvním loku se mi stáhla huba až na záda a kofeinový nápoj měl víc pěny než latté. Střeva ihned pochopila, že je něco špatně. Vážně jsem měla pocit, že se naučím lítat. Ale nikoliv, ze zadku odcházely bubliny..proto si nikdy!nikdy! nedávejte do kávy jar. Opravdu se z vás bublifuk nestane, ale na domácí vířivku to stačí.

Když už je řeč o vířivce/relaxační koupeli, přiznám se..dopřávám si jí dost často. Není nad horkou vodu, kdy se z mých prstů stávají párečky. Cítím se jako slípka ve vývaru. Vůbec nevadí, že vylezu celá rudá a omdlívám. A omdlívá i přítel, když vyletím z koupelny s pleťovou maskou v barvě zombie. Určitě udělám video o tom, jak mi přítel dokáže rychle sbalit kufry a odvézt na hřbitov se slovy: ,,Vrať se tam, kam patříš ty žabí lejno." Ale jinak mě má moc rád.

A teď k tomu, co všechny moc dobře známe. Otázky na které prostě nechceme odpovídat..
Musím se o to podělit a tím ukončit svůj pozitivní týden a začít na novo!
,,Slečno, máte krásný vlasy, ty jsou vaše?" - Ne asi, vyhrála jsem je v tombole :
,,Vy nemáte děti? Ale pozor, to nevíte oč přicházíte, změní vám celý život, bez dítěte jako byste neexistovala." - Nemám nic proti maminkám, ale vážně jsem úplnej lůzr
, když ještě nechci zakládat rodinu?
,,Vy ještě nejste vdaná?" - Jsem lůzr na druhou, já vím. 
,,Dnes vám to ale sluší" - Takže jinak jsem hnusná jak hovno z nútrie? :D 
,,Slečno, to máte pejska?" - Ne asi, ještěra


Nyní budu doufat v to, že jsem vám zlepšila pondělí! :) :D


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Veľmi ma baví tvoj blog a toto bolo skutočne vtipné :D Ono tie nemilé veci niekedy ľudia povedia a len tak nechápavo točím hlavou, že toto nemyslia ani vážne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podareny clanok, ja si doprajem zasa castu horku sprchu...ja viem, ze to nie je zdrave...ale aspon mi nie je zima. A tie otazky poznam velmi dobre, hlavne vo vlastnej rodine, kde uz ma takmer kazdy deti
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé reakce :) Budu ráda za další návštěvu :)

Popular Posts